Part 1 - Reisverslag uit Brigham City, Verenigde Staten van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu Part 1 - Reisverslag uit Brigham City, Verenigde Staten van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu

Part 1

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Roy

08 Juli 2013 | Verenigde Staten, Brigham City

Het duurde even maar hier zijn we dan.
Dat was ook het geval op Schiphol. ca 1,5 uur vertraging. De reden was zeer knullig. De navigatie werkte niet naar behoren en gebruik moest worden gemaakt van kaarten. En die moesten van kantoor worden gehaald. De locatie van het kantoor werd niet gemeld. Zie je het al voor je. Overal kaarten in de cockpit. By the way: de piloot had een Belgisch accent. De vliegreis is verder prima verlopen. De douane ging snel en waren zo in het hotel.

In Las Vegas was het zoals voorspeld 45 graden. Niet veel van gemerkt. Binnen is het fris en winderig. De strip gaat alle voorstellingen te buiten. Het zijn geen hotels maar complexen van gebouwen, ingericht naar een stad. We zaten naast de Eiffeltoren. Op 25 juli vertel ik meer. Dan zijn we uitgerust en gaan een avondprogramma doen. Niets verdiend en niets verloren.

Op woensdag 3 juli zijn we met de reis begonnen. Met een valse start. Na inkopen te hebben gedaan startte de camper niet. Stonden we daar bij een tankstation bij 40 graden. Na 1,5 uur kwam er een cowboy van de campermij langs en die gebruikte de emergency knop, en opgelost. Ja zo iets verwacht je toch niet. Ben je 2 minuten van het kantoor en moet je al die knop gebruiken. Onderweg duurde het ook nog wel eens dat ie na 5 minuten aanging. Ben benieuwd hoe hoog de (tel) kosten zijn en wie het betaalt?

De 1e reisbestemming haalde we dus niet. Achteraf maar goed ook, want die had niet alle door Loes gewenste faciliteiten. Het was stikheet in die camper. Met een zeer luidruchtige airco geslapen. Dan was me het nachtje en dagje wel.

Part 2 volgt 22.00 PM op 8 juli (plaatselijke tijd)

Tags: zaandam