Part 8 - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu Part 8 - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu

Part 8

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, Durango

We zijn vandaag naar Durango gereden. De weg tussen Ouray en Durango is fantastisch, 3 hoge passen genomen. Uitzicht was wel beperkt. In Silverton, onderweg opgestoken. Oude mijnwerkstad met een wild west verleden. Aantal straten met bebouwing was uit de tijd van 1880. Het was in die tijd een hotspot met vele saloons en bordelen.
Durango valt wat betreft omgeving tegen. Het centrum gaan we vanavond in. De reis met een oude stoomtrein doen we niet. Duurt te lang en is kostbaar. Bovendien hebben we een deel van de rit gezien, alsook Silverton.
Lekkere inkopen gedaan met het idee te barbecuen, is open vuur verboden op de camping. Dan maar vlees uit de pan.
OP deze camping is internet zoals we thuis gewend zijn. Flink gesurfd om de reis nader te bepalen.
Het instabiele weer zijn we ontsnapt en gaan nu tot het eind van de vakantie de warmte in.
Hier zien we heel veel honden. Katten niet. Die worden hier opgevreten door het wild en ook door uilen, zei een amerikaan. Katten zitten binnen.
Het land van de beren hebben we nu verlaten.
We gaan de komende week een mooie serie bezienswaardigheden tegemoet. Of het internet dan goed werkt is de vraag.
We hebben geen reacties gezien op onze verhalen. Mag best hoor.

Tags: Zaandam1