Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu

Revelstoke

Door: tijdeman

Blijf op de hoogte en volg Roy

28 Augustus 2010 | Canada, Revelstoke

Revelstoke, 28 augustus 12.00 uur (21.00 NL tijd)
We zitten aan de koffie in een bakkerij winkel, de beste cappacino en een kaashambroodje tot nog toe te verorberen. Gisteren hebben we 600 km gereden. Op de geplande bestemming, nabij Kamloops was het slecht weer en het gebied was lelijk. Besloten werd om door te rijden naar de volgende stopplaats. Lelijke landschappen zijn er zelfs in Canada. Enfin, er moeten ook dingen lelijk zijn om andere dingen nog mooier te vinden. Op deze campground is een hot spring, dus een van nature verwarmd zwembad (1 pool 32 C en 1 pool 40 C), tussen de bergen, met sneeuw en blauwe hemel. Genieten dus. Met het weer zijn we een stelletje Billy bofkonten. Vanmiddag weer lekker de natuur in en vanavond weer in bad. Nog een paar dagen en dan komt dit reisgezelschap weer naar Nederland.