victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Roy Tijdeman - WaarBenJij.nu

victoria

Door: tijdeman

Blijf op de hoogte en volg Roy

25 Augustus 2010 | Canada, Victoria

Victoria, 23 en 24 augustus
Victoria is de grootste stad van Vancouver Island en ligt op het zuidelijke punt van het eiland. Victoria is vernoemd naar koningin Victoria van Engeland. De Engelse stijl is duidelijk herkenbaar in het straatbeeld. Dat zie je aan de huizen, de gebouwen en de flora. Het mooiste wat de stad te bieden heeft is de Butcharts Garden, 20 hectare prachtige tuinen in een oude steengroeve (historische site van Canada). Hier zijn heel wat foto’s gemaakt, ook een fotoshoot van Loes. Voor de foto’s moet je vroeg zijn, want in de loop van de ochtend worden bussen vol Japanners gelost. Wij zijn niet zulke liefhebbers, maar we genoten volop van de bloemenzeeën, bomen etc. Op de vorige camping dus bijna een koolmonoxide vergiftiging, op deze camping vergaan we soms van de gore putlucht van een waterzuivering hier om de hoek. Dus geen open vuur in de camper. Volop zon, maar dat duurt niet lang meer. De komende dagen zitten we in Vancouver, waar we een paar mooie dingen hebben gekozen en we wel weer in een koopgoot en op een terras uitkomen.

• 25 Augustus 2010 - 20:47

Gé Stoks:

Hallo vakantiegangers!!
    Wat een toepasselijke titel van jullie laatste bericht: Victoria! Jawel Dirk: gefeliciteerd met het behaalde succes van jou club. Na vier en een half jaar eindelijk weer Championsleague voetbal.
    Met dit nieuws zal je de rest van de vakantie wel met een hele brede smile blijven rondlopen!!
    Geniet van jullie vakantie en bedankt voor jullie reisverhalen.

Groet, Gé

• 26 Augustus 2010 - 10:42

Fam. Boxum:

Leuk om jullie verslagen te lezen. We wensen jullie nog een fijne vakantie!
    Hartelijke groet,
    Harrie en Neeltje Boxum

• 26 Augustus 2010 - 10:44

Gijsbert Schuur:

Hoi Dirk en family,
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Klinkt reuze interessant. Om de touch met Oranjewoud niet kwijt te raken: ik heb vandaag het gesprek voor het EMK-terrein gehad. Ging erg goed, vond ik. Wel zijn er nog 7 (!) andere concurrenten. Het gesprek bepaalt wie de oprdracht krijgt. Op 31-8 is de uitslag bekend.
    Veel plezier nog in Canada!
    Groet,
    Gijsbert